söndag 7 juni 2009

Gratis kramar

Var ett tag sen, märker jag. Sitter och nattsuddar igen. Tittar på Kandee Johnson. Hon känns som min vän. (Jag kanske borde ta mig ut mer?)

Klämde fingret på jobbet idag. Kundkorgar är livsfarliga, särskilt när kunderna staplar dem i fel ställning. Skärpning, folks. Jag vill ha mina fingrar kvar! Konsten är att ha ont utan att skrika, och bara se ut som business as usual. Sen springer man upp i lunchrummet och önskar att man ens blödde lite, så att folk såg att man hade ont.

(Jag överlevde. Igen.)

Men det var inte det jag skulle säga. Nostalgitripp till 2007. Det var helt galet och helt underbart.

4 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att ni gjorde detta?

    SvaraRadera
  2. ...och vi ska snart ut igen och kramas :) filip, ringde och frågade idag (sammanträffande nog). ganska galet! så om du är på är du mer än välkommen.
    /katti

    SvaraRadera
  3. @Katti: Lyckat till! Min sommar är knäpp, hinner nog inte. Vet inte om jag skulle våga heller...

    @Maja: Vi såg en video av en kille i Australien, där han gjorde samma grej. Så vi ville också göra det. En dag i januari, och det var typ -10 grader kallt... Sprida lite värme och kärlek :)

    SvaraRadera
  4. :) Kul grej!! Värme o kärlek i -10... de e ju nåt man verkligen behöver

    SvaraRadera