tisdag 30 juni 2009

Hetta, bibliotek

Det är sommarens typ varmaste dag, jag sitter ensam i biblioteket. Jo, bibliotekarien också. Party!

Svaren undflyr även här.

Imorgon börjar 7 dagar av ICA.

Gardinerna neddragna i typ två veckor till. Man överlever den träligaste dag, verkar det som. Gud, allt är ditt fel! (Utom det som är mitt, och/eller andras.) (Täckte jag in allt där nu?)

Får se om en Magnum Mandel ändrar något. Boo ya, mina tre läsare, ni borde också göra nåt vettigare än att bläddra meningslösa bloggar.

1 kommentar:

  1. å andra sidan är man sjuk... och inte får gå ut. då måste man ju göra nåt med sitt liv. Då kan det vara klu att titta på en sjuk Mike J video i vetskapen att han dog ett par dagar senare... ;) det var verkligen en kul video... igår gick jag hem från jobbet "motvilligt" och när jag kom hem sov jag hela resten av dagen, så fort jag försökte läsa en bok, blev jag så trött att jag var tvungen att sova... :) idag känner jag mig lite bättre, tror nog att det blir jobbet imorgon.
    PA är i Frankrike med jobbet. och jag är tillbaka i jönköping.
    kram

    SvaraRadera