måndag 1 juni 2009

No air

Kom till skolan för första gången på ett tag, en halvtimme för tidigt. Morgonljuset lurar. Satte mig i biblioteket. Håller på att kvävas. Det här stället är fullkomligt renons på luft! Finns lite CO2 och ganska mycket damm, resten är värme och vakuum. Här går ju inte att plugga. Jag är okoncentrerad redan innan jag plockat upp böckerna. Se en video istället.

Ont i knät har jag också. Åkte inlines. I samma backe som pappa cyklade med hunden. Det var lite oklart vem som skulle svänga vart. Så jag väjde för pappa-cykel-hun och hade en close encounter med gruset i ett dike. Känns lite som att jag lämnade vänster knäskål i en liten blodig pöl där. Men så allvarligt var det kanske inte. Mest fiskar jag efter sympati. (Men uppskrapat är det, blodspillan galore!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar