måndag 7 juli 2008

Dagens modetips

Köpa jeans på JC. Snäll service på Stinsen, och det var inte ens jag som skulle ha brallerna. Kanske jag köper såna där konstiga korviga byxor istället. Precis när modet ska växla. Det är mitt modesignum. Alltid en säsong sen (när förra årets byxor är på rea) och tröjor från HM:s pojkavdelning.

Så jag åkte tillbaka med mor och far, och köpte byxor. Korviga från Gina Tricot, och ljusa från Dressman. Ååh, det är ett sånt statement att ha Batistini-jeans när man är en tomboy!

Sen pratade jag och pappa om döskallar. Han gillar inte döskallar. Mina döskallar är ett statement, förklarade jag. Minns din dödlighet. Det är stort. Och jag är bara aningen pretentiös.

1 kommentar:

  1. absolut är det ett statement. frågan är ju bara vad det säger:P

    SvaraRadera