fredag 3 april 2009

(Inom parentes)

(Det kanske inte har framkommit alldeles klart, så bäst att förklara innan ryktena berättar mer än vad jag gjort. Jag skulle till Brasilien med min kompis Daniel, tre veckor i april, för fun and games och hälsa på vänner. Vi ändrade det. Jag ska nu till Brasilien med min pojkvän Daniel, för fun and games och besök hos vänner, i tre veckor. På måndag åker vi. Vill man träffa Daniel så får man komma till kyrkan på söndag. För att dra till med en underdrift à la Koivula, så kan jag drista mig till att säga att, ja, jag är hyfsat nöjd med sakernas tillstånd just nu.)

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD GLAD JAG BLIR FÖR DIN SKULL!!!! Grattis till... hmmm... förändring av planerna ;)
    Jag förstår att du är "hyfsat nöjd" ;)
    Kram o trevlig resa!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. ja de är verkligen underdrift a la Koivula. Förstår precis va du menar :)
    Men grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera