onsdag 29 april 2009

Och så andas vi in...

Det är sådär att komma hem igen, med allt som ska tas tag i. Men det är rätt skönt också, ur andra aspekter, inte minst den som säger att man inte kan vara ute och semestra sönder sig själv i tid och evighet. Vi landade på Arlanda igår kväll, efter en halvdag i Paris med Eiffeltornet och svindyr turistmat checkade från listan. Själv har jag redan hunnit en sväng till biblioteket, men minns fortfarande inte vad min uppsats handlade om. Nåt i Bibeln? Vid lunchtid hade jag lite energi i kroppen (featuring mellanpommes och 8kr-glass från McDöden). Men nu är jag okoncentrerad och disträ, minns inte vad jag ska till Kenya att göra om två veckor, har en resväska med smutsbyk att reda ut, bilder att sortera och en bussbiljett till Mjölby att boka. Men jag stirrar på skärmen och fungerar bara tillräckligt för att knappa in http://icanhascheezburger.com/. Det kanske är svinpesten som angripit hjärnan?

Meanwhile en bild från Toatoa Beach.

2 kommentarer:

  1. Ååå va ni e söta!!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Du ser oförskämt lycklig ut och det är du sannerligen värd! kram

    SvaraRadera