onsdag 6 maj 2009

Bussar

Sitter på bussen till Östergötland och surfar på Tyrone, min iPod Touch, på bussens trådlösa. Det är ganska sjukt. Får man aldrig vara i fred? Orsaken till att jag aldrig får uppsatsen klar är att internet gör mig dampig så att jag inte fixar att läsa en text på mer än 100 tecken.

Hur som helst. Jag kommer säkert fortsätta de meningslösa inläggen ett tag till. Vem försöker jag lura? Som om jag inte behövde mer uppmärksamhet... 3 timmar kvar. Det är långt när man är på väg mot en älskad. Jämfört med halva Brasilien är det en nysning i Mexiko.

Till skaran läsande kusiner säger jag ja. Vi borde göra nåt annat födelsedagar och begravningar...

Och detta tog en kvart att skriva på de små "tangenterna" som inte är gjorda för mina söta prinskorvsfingrar, tm för pappas sida av släkten. Seså. Ut i solen och lek, jag ska försöka läsa en bok.

1 kommentar: