torsdag 28 maj 2009

Marc Anthony

Ska inte sova innan kapitel 2 är klar i version 1.0. Jag blir lite halvlack när det inte går snabbt att arbeta. Det har inte gjort det nu. Det har gått bra, men långsamt. Sniglar är långsamma. Sniglar behöver inte bli klara med uppsatser för att få studiebidrag eller en fancy-pants titel. (Sniglar behöver inte ens byxor, come to think of it.)

Och utöver att äta (cantaloupe-melon, mazarin, en Magnum Temptation, rooibos, kaffe, Oboy, kaviarmacka) så lyssnar jag på Marc Anthony. Spotify är fantastisk på det viset. Och Marc Anthony och all denna tårdrypande latinomusik går rakt in i mitt redan ömma hjärta. Jag jobbar inte mer effektivt när jag längtar mig blå.

(Jag jobbar inte så effektivt när jag bloggar heller. Point taken.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar