onsdag 20 maj 2009

Förlåt

Jag passar på att be om förlåtelse samtidigt.

Jag har blivit tråkig och förutsägbar. Jag kan ha varit det förr. Men nu tycker till och med jag att jag är tråkig och förutsägbar och olidlig att hänga med. Finns ungefär tre saker på min hjärna, och inget annat. (Bästa förslag vinner en fika med mig på Wayne's i Väsby.) Mina blogginlägg är fullkomligt meningslösa. Jag har aldrig tid att träffas. Jag har inte mycket att säga, för jag är övertygad om att ingen orkar höra på, eftersom jag bara pratar om tre saker. Jag lyssnar på tonårspop, Sting och Phil Collins. Jag tittar på sminkvideos när jag är uttråkad. Jag är kär och jag håller på att bli gammal.

Förlåt alltså.
Och jag förlåter er, kära barn, om ni väljer annat folk som sällskap. Jag kanske till och med måste uppmuntra det, av omtanke för er. I'll let you know om det går över.

1 kommentar:

  1. Gammal o gammal.. kärleken gör en ung på nytt har jag hört :)
    Du har iaf något som vi här på landet saknar,, variation på mysiga fikaställen som man bara kan gå och sätta sig på och prata strunt och titta på folk. Tittar man på folk här känner alla alltid nån och så blir det bara en massa skvaller som man blir sååå trött på.

    SvaraRadera