måndag 30 mars 2009

Kaffe

Inget kaffe på fem veckor! Lustigt nog börjar det bli svårt igen, att vara utan. Kanske mest för att jag vaknade imorse utan förstå varför det kändes som att det satt en noshörning på mig. Kom på det till sist. Nån har snott en timme av natten. Det kan jag skylla på nån annan. Sen kollade jag på tecknat till klockan ett. Det var smart gjort, och mest mitt eget fel. (Men den är fin, Lejonkungen!) Vad är den naturliga responsen på att man vill lägga sig ner i koma? Kaffe!

Flera nätter har jag drömt att jag druckit cola också. Inte kaffe, men cola. Så igår när jag och frkn D åt på BK fyllde jag av gammal vana min mugg med cola. När den var full, då först vaknade jag till det faktum att det är off limits. Hällde det helt sonika ut i slasken och tog Sprite som smakade Samarin. Sådär kul.

Jag vill ha kaffe, för jag vet att man blir lite piggare av det. Bara tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag kvar. På söndag ska det firas uppståndelse, prinsen av Östergötland och Brasilien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar