torsdag 19 mars 2009

Händer händer

Som jag sagt tidigare finns det få saker som fascinerar mig lika mycket som händer (<- överdrift). Och ibland får jag nån sorts exem eller överkänslighet eller förtorknad eller vad det nu kan vara, och delar av händerna blir alldeles röda. Det är de där röda mönstren som fångar mitt öga, och jag tittar på dem, rör på fingrarna, vinklar dem, ser på dem i annat ljus... Och det får jag väl göra om jag vill, men det är inte ett legitimt ämne för en blogg (inte för en kvasi-intellektuell blogg i alla fall). Jag rättfärdigar detta inlägg med att jag satt och stirrade på mina händer på jobbet. Glodde som en mindre vetande där jag satt i kassan. Tyckte kunderna störde min kontemplation. Om jag inte får ha jag-tid på jobbet får jag väl spy ut det på teh interwebs.

Märks det att jag börjar bli distraherad av AFK-livet? Märks det att jag mer och mer pratar om mig själv? Den här navelluddigheten är inte klädsam. Jag får väl åka till Brasilien för bot och bättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar